Doo Sar: A Karakoram Ski Expedition film
Two friends full of passion for big mountain skiing take on a whopping 6,000m descent. Ski mountaineers Andrzej Bargiel and Jędrek Baranowski roam Karakoram in Asia to create history on their own terms.