Gil Evans Orchestra
The greatest big band stylist and arranger Gil Evans has a majestic history in the jazz world. He collaborated with Miles Davis on the trumpeter's biggest hits, including *Birth of the Cool*, *Porgy and Bess* and *Sketches of Spain*. It's Evans' touch that brings color to the music.