Klaus Mäkelä, Yuja Wang, Orchestre de Paris: Sibelius, Lindberg, Chaikovski
Finnish conductor Klaus Mäkelä leads the Orchestre de Paris in the premiere of Magnus Lindberg's Piano Concerto No. 3 under the spellbinding fingers of Yuga Wang. Also on the program: Sibelius's Valse triste and Tchaikovsky's Symphonie n°6 Pathétique.