Harvest of Devotion
William Kentridge recreates rehearsals for previous performance pieces. He reads a phonetic poem with performers Hamilton Dlamini, Mncedisi Shabangu, Nhlanhla Mahlangu and Mica Manganye. In contrast, they read John Chilembwe’s 1915 letter to the Nyasaland Times, arguing for equal standing in Malawi.