Le PAL en Auvergne : les recettes du succès, entre zoo et parc d'attractions
PAL is a French leisure park in Auvergne that attracts 700,000 visitors annually. It combines a zoo with an amusement park, offering discoveries of around 100 animal species and thrilling rides.