The Beloved
The Beloved is a 2026 drama film directed by Rodrigo Sorogoyen, who wrote the screenplay with Isabel Peña. The film stars Javier Bardem and Victoria Luengo in a father-daughter relationship. The film had its world premiere at the 79th Cannes Film Festival on 16 May 2026, in competition for the Palme d'Or, on the same day as its theatrical rollout in France by Le Pacte, ahead of its Spanish theatrical release by A Contracorriente Films on 26 August 2026.