Devil's Weekend
Cédric Dupuis, a fledgling independent filmmaker, has set out to make the most terrifying horror film of all time. But shooting without any budget to speak of and a cast of his friends, Cédric soon realizes the frustration of indie film-making. The only way for Cédric to get the realism he wants is to actually murder his cast on camera. This is his documentary of the events that unfolded during the making of his opus. One of the most disturbing films of recent years with a sickening dose jet-black humor.