Numéro zéro
Jean Eustache films his 70-year-old grandmother Odette as she recounts her life-her childhood, her losses, her unfaithful husband, the children she lost, and the hardships she endured. She also expresses her concern for her grandson and great-grandson, whom she hopes to see grow up.