Queen: Greatest Video Hits 1
Een ongelooflijke compilatie van Queens populairste videoclips uit de periode tussen 1973 en 1981. Met Bohemian Rhapsody, You’re My Best Friend, Killer Queen, Bicycle Race en meer!