Rikishi
Humiliated at the swimming pool by a classmate who compares him to a sumo wrestler, Jason tries to drown him. The teenager is suspended for three days for this violent attack. Alone at home, he decides to learn more about these wrestlers, the "Rikishi", seen as demi-gods in Japan.