La Guerre des Lulus
At the dawn of the First World War, four inseparable orphans, Lucas, Luigi, Lucien and Ludwig, form the Lulus gang, always ready to confront Octave’s rival gang or to escape the supervision of Father Turpin. When the orphanage of the Abbey of Valencourt is urgently evacuated, the Lulus are left behind the enemy lines and find themselves in the middle of the conflict. Soon joined by Luce, a young girl separated from her parents, they decide at all costs to reach Switzerland, and are thrown, with all the innocence and naivety of their age, into an adventure for which nothing and no one has prepared them.