Zero Gravity
European Space Agency astronaut Alexander Gerst and his NASA colleague Reid Wiseman are launched into space from the Baikonur Cosmodrome in Kazakhstan. Gerst and Reid spend six months in humanity's outpost in space and film many of their activities.