Athletes to Watch
Dave Ryding
Slalom skier Dave Ryding has reached the pinnacle, but his journey was far from traditional. Will he claim a medal at his final Olympics in Beijing?
In 2019, Aleksander Aamodt Kilde won the overall world cup two years running. Now, he has one goal in mind: Gold at Beijing 2022.
At PyeongChang 2018, Francesco Friedrich won a double gold medal in the 2 and 4-man bobsleigh event. Now he is on a mission to defend both titles.
Gus Kenworthy is one of the most successful freestyle skiers of all time. In Beijing, Gus will be competing for his country of birth: Great Britain.
Charlotte Kalla is the greatest female Olympian Sweden has ever seen. After a tough year, she is focused on winning gold at Beijing.