Benjamin the Elephant
Newtown, which is a normal small town, is famous for one special thing: the zoo has a talking elephant – Benjamin Blümchen! Everyone knows and loves him because he always helps out where help is needed or comes to the rescue. No wonder that Benjamin is known as the "the world's kindest talking elephant".