Change by Design
This series presents designers who are making everyday objects products more beautiful and more sustainable.
Sustainable Furniture
Every year, ten million tonnes of furniture are produced and thrown away in the European Union. With this in mind, many designers are creating sustainable items, taking their inspiration from Michael Thonet's famous No. 14 chair.