Chiikawa
Chiikawa finds a rabbit on top of some pudding, enjoys a huge pancake, reads a book about Egypt, encounters a real live sphinx and more.
The critters have more fun when Hachiware meets Usagi, finds a not-so-sweet surprise inside a giant pastry and hopes to buy a rare trading card.
Hachiware plays guitar and sings and shares some sushi with Chiikawa; Chiikawa finds a giant bottle of candy and toasts a marshmallow.
Chiikawa encounters some terrifying creatures; seeing a defensive weapon at Hachiware's home, Chiikawa decides to earn money and buy a similar one.
After Hachiware gives dolls to Chiikawa and Usagi, a witch turns the three critters into similar figurines; Hachiware and Chiikawa have a sleepover.
Hachiware brings Chiikawa to tears with a terrifying tale, suffers an unexplained stomach-ache and goes swimming and shopping with Chiikawa.