China's Concentration Camps
Since Mao's time, the loagai, China's gulag-like concentration camp system, has been at the centre of the Communist Party’s power.
Total Surveillance
An investigation into the terrifying Chinese concentration camp system. This second episode reveals the state of total surveillance that is the reality for Chinese people in the 21st century.