Dans la Légende
Take a behind-the-scenes look at the French League of Legends (LFL) Championship, exploring the rivalries, challenges and icons of e-sport.
Entrer dans l'arène
Gentle Mates face Karmine Corp in a high-pressure showdown. A rising team with everything to prove takes on a powerhouse, igniting rivalries and pushing limits.