Droners
Spinning Tales
Jealous of Mouse hero-worshiping Max of Team Pirate, Corto throws doubt on Max's tall tale of vanquishing Kumo, the biggest and scariest Arachno-Titan.
The Piranicus Race
When Enki is the only one not invited to a party, he resolves to try to be more "normal"; but his attempts at fitting in cause him to forget the race against Team Siren.
When Corto is thrown off her game by the Tao twins' superior skills, not to mention her crush on their captain, she tries to increase Maroro's power with an ancient aqua relic she's discovered.