Phantom Spirits
Agathe, Hercules and their grandson, Jaz, live in an old house in the heart of a forest in the company of three ghosts.
The Enchanted Crypt
Old Lewis, a well-known poacher in the village, is excited to tell anyone that will listen about the strange animal tracks near the Black Chapel, that he found during one of his clandestine hunting parties.
The presence in town of the Zabor circus seems to incite an increase in burglaries; the victims were always at the circus while the thieves robbed their home.
A sailboat hits a gargoyle belonging to the church of a sunken village; it sinks into the depths of the lake and the gargoyle suddenly hits the bottom.