The Birthday
Aymé gets into Béa's bed so he doesn't have to sleep alone; Sabri mistakenly uses stamps from Strauss's collection; Clara takes it out on Sabri.
Sabri and Aymé haven't been getting along since a new friend arrived at the hospital; ignoring orders, Jamel deserts his post to meet his idol.