SYFY Icons of the Fantastic is Syfy's new exclusive series that presents everything you've ever dreamed of knowing about the mythical personalities of the genre, who have entered the pantheon of pop culture! From Marty Mcfly, to Lara Croft, Steven Spielberg and Sharknado, (re)discover the essential heroes of cult science fiction franchises.