Juste un regard
Eva begins to identify the other people in the photograph with her husband. She still has many questions about the secrets surrounding them.
The kidnapper makes threats against the safety of the children, as Eva comes closer to solving the mystery. Despite this, she continues to press the police. Bastien tries desperately to find and protect his family.
Eva begins to see some light in the dark mystery surrounding Bastien and his friends: they were all once part of a music group and a tragic event seems to have set off a trail of danger and destruction around them.
Eva finally learns the whole truth about her husband's past, as she races to find him. But time is running out for her to get to Bastien before his kidnappers decide to hurt or even kill him.