Kabul Kitchen
The Girl With the Big Suitcase
French expatriate Jacky faces an alcohol shortage for his popular restaurant just as his estranged daughter arrives in Afghanistan for humanitarian work.
Jacky attempts to sever ties with his shady business partners; Axel has difficulty getting posters made for Col. Amanullah's election campaign.