L'affaire Caylee Anthony
Jim Clemente and Laura Richards gather elite specialists to explore what may have happened to 2-year-old Caylee Anthony a decade after her tragic death; the team looks into whether her body was moved before its discovery.
Jim and Laura talk to medical examiner Dr. Jan Garavaglia about her controversial ruling that Caylee died due to "homicide by undetermined means," then analyze the trial that captured the world's attention and resulted in a shocking acquittal.
Jim and Laura examine potential evidence overlooked by the prosecution, but a meeting with a juror and a judge leaves them with eyes wide open on the decision to acquit Casey Anthony.