Little Malabar
Little Malabar is very curious and very lucky; he gets to travel into the universe as if it were a big playground, and talk to planets and stars to understand how the world took form.
The Eye of Jupiter
Little Malabar and his friend the Octopus go for a nice jaunt in the solar system, but when Octopus falls into the Eye of Jupiter, Little Malabar sets out to save him from this sticky situation.
The Partying Sun
From Earth, Little Malabar and his friend the Lemur can feel the sun heating up, but they also hear it making music; they both dive into the star to go meet some atoms.