Magnus
The Mascot
Police investigator Magnus against all odds gets a big case, and is joined by his depressed colleague Dan and the neighboring kid Nikolai.
Police investigator Magnus, his partner Dan and neighbor Nikolai suddenly have enemies; but they can be used in the investigation.
Magnus is quite lost after unintentionally causing a death, but Nikolai is rather inspired by the event and starts off on his own; Dan is tired of life.
Police investigators Magnus and Dan try to investigate from inside jail, but things aren't quite right; dead people live again; Arthur is back.