N00b
As punishment for her past behaviour, Clara is sent off to a retirement home where she unexpectedly finds herself confronting her own problems.
During a class trip, Nikau gets stranded and discovers the truth about James and his home life; Lauren offers her support to Clara as she makes a difficult choice.
Christian, hoping to turn things back to the way they were before, makes a plan with Lauren to get Nikau back and away from James.