One Day
After graduation, Emma and Dexter go their separate ways; however, fate leads to the unexpected.
It's 1988; on the night of their graduation, Emma and Dexter meet for the first time; it's an evening of almost-romance, and a morning of missed opportunity.
It's 1989; the year has taken Dex and Em in very different directions; from a villa in Rome and a minibus in the Midlands, they both ponder what comes next.
It's 1990; life in London isn't what Em was expecting; in a creative drought, she's working in a shabby restaurant, where she gets a visit from Dex.
It's 1992; after a night out, a hungover Dexter goes home to visit his family; shocked at the terrible state he's in, his mother takes him to task.
It's 1993; Dex gets his moment in the spotlight, while it's opening night for Em's play; she boosts her actors' confidence, while he suffers a dent to his.