Seraphim
When gruff recluse, Todd Garland, and his daughter, Kira, discover scientists from a mysterious mining company inspecting their land, strange occurrences begin to occur that threaten to uproot their remote Wisconsin existence.
Alluven
In Switzerland, a lawyer for the mysterious Alluven Corporation questions Cécile, one of its managers, about Sarah, a missing employee.
Kira is found at a curious science camp in the woods; tensions increase between Kira and her father.