Sous la Peau
Captain Marion Kovic earned a reputation as a demanding officer with her Lyon homicide team. A happy mother and wife of a high school teacher, she keeps her feelings private, even when a breast tumor forces her to follow radiotherapy sessions. When a horrific case of women murdered challenges her, this balance is threatened. To bring justice to these victims, Marion must fight herself.
On a family vacation, Marion Kovic is called to investigate the murder of a student stabbed in Lyon city center. What’s more, she has to team up with Julien Vidal, a former colleague who won’t hesitate to step on her toes. This horrible crime puts Marion under pressure at the precise moment she has to confront her first radiotherapy session.
Banned from field work, Marion refuses to give up and delves into the archives in search of crimes similar to the serial killer’s murders. She can’t count on her father whom she suspects of knowing more than he lets on. At odds with Vidal and her husband, Stéphane, Marion becomes ever more isolated – ideal prey at the killer’s mercy.