Space Beyond
Launched on the 50th anniversary of the moon landing, the European Space Agency's "Beyond" mission aims to advance the exploration of space, focusing on the Moon and Mars. The documentary series provides a personal and in-depth look at the lives of the astronauts who embark on these space missions.
The astronauts explain everything there is to know about Extra Vehicular Activities.
After the succesful end of the mission, Commander Luca and his crew return home.