Têtard
TADPOLE is the rite of passage of parents-to-be Emma and Ben, who are waiting to meet the unknown entity, their unborn child. With 264 days to go until the moment of arrival, Emma ( comedienne Bérengère Krief) wants to become self-employed, Ben ( musician Estéban) is a freelance graphic designer. In their more or less well-functioning routine, the arrival of a child was not really on the agenda.