The decisive moment
Lissa Rivera is a Brooklyn-based photographer whose work has received numerous awards and accolades and has been exhibited internationally. Lissa's latest project looks at photography's connection to identity on a personal level, focusing on her domestic partner as her muse. Rivera was chosen as a "Woman to Watch" for the biennial exhibition at the National Museum of Women in the Arts.
Jady Bates is an internationally known photographer, exhibited at Soho Photo Gallery in New York. She is known for her "darkroom photographer" series, which depicts naked women in black and white with words and/or phrases written on them. She is also the photographer of the band THE SLANTS.