Underscore
A continent is missing from the world map. It consists of servers, cables and virtual interactions: the internet.
Avatars
Starting with simple pseudonym or a profile photo, we all have to negotiate and decide how we show ourselves online. The term Avatar refers to this virtual appearance that becomes the ambassador of our digital existence.