Vortex
After reconnecting with his dead wife through a glitch in virtual reality, a police officer tries to negate the mysterious accident that cut her life short.
Ludo uncovers a link between Mélanie and Zoé's cases; he learns that his actions in virtual reality carry implications for the present.
In the past, Mélanie takes matters into her own hands; forced to step back from the case, Ludo goes home to a nightmare.
Ludo's revelation sends Mélanie reeling; outmaneuvered, Ludo races to fulfill her dying wish, meeting Juliette.