Will
The Gang of Mutant Pigeons
Will is late for school; he invents a tall tale about being attacked by mutant pigeons; Hamilton has to go along with it.
Get Out Your Handkerchiefs
To camouflage a bad grade at school, Will tells his parents a real sob story; the problem is that he told the same story the previous week.
No way Will wants to go to the museum with his mom; in addition to being lucky that the bus isn't equipped for wheelchairs, he has another trick up his sleeve.
Dad is afraid he won't be able to see Will in the dark and so he transforms the boy's wheelchair into a Christmas tree, making nasty Guntmar laugh.