Zafari
Getting to Know Renalda
Zoomba makes Renalda angry, and she must spend the day following her orders, but in doing so, she realizes that she is not as she seems.
Due to a small setback, Zoomba and Quincy believe that the other is angry with him; soon, they will learn what true friendship is.
It's Lei Day in ZAFARI, but Zoomba and Quincy can't stop sneezing, leading them to believe they are allergic to each other.
When a tree has grown so tall it covers the vegetable garden in shadow, Zoomba's indecisiveness about what to do leads to the problem getting worse than is necessary.