Black Spot
Major Laurene Weiss takes on the case of a young woman found dead and hanging from a tree; a new prosecutor arrives in Villefranche as the town experiences a number of misfortunes, including the disappearance of the mayor's daughter.
A man wins a medal of honor and his wife commits suicide at almost the same time, leading Laurene on a search into his past, but the mayor, an old friend of the suspect, attempts to block the investigation.