S5, E7: The chefs each have 20 minutes to make tapas using leftovers from the previous service. During this service, J overcooked rice for both teams, turning it into mush and forcing Chef Ramsay to take the risotto off the menu for the night. Andrea and Carol were forced to eat a pasta dish after Chef Ramsay said that the pasta was raw.