S1, E1: Annie and Mau revisit a traumatic birthday, DeSean is fed up with Elaine, Sarah wants a baby, but Lauren isn't ready, Evelyn and Alan make a painful decision, and Dr Orna Guralnik wrestles with the responsibility she feels for her patients.