S6, E5: US cookery competition with Gordon Ramsay. The remaining chefs are challenged to create a meal for a Marine who has just returned from a tour of duty in Iraq. With an aerial prize in store for the winners, can the teams manage to rustle up his ideal dishes? One team has a disastrous night when it comes to evening service. Who will be going home today?