12 Chefs Walk Into a Bar
S12, E4: The chefs must create the ultimate bar snack for guest judge George Wendt (`Cheers'); the chefs must work in teams to write a create a three-course Italian menu; actress Emmy Rossum (`Shameless') ruffles the chefs with her gluten-free diet.