S5, E6: Gordon assembles an unlikely team to protect Gotham from Eduardo Dorrance and his Delta Force, and Barbara reveals shocking news that will change Gordon's life forever. Elsewhere, Selina and Penguin team up to outsmart fellow villain Magpie.