S14, E5: World-renowned chef Gordon Ramsay puts a group of aspiring chefs through a series of tough challenges. This time, the teams compete to make the most impressive cheesy dishes in order to win an ocean adventure. Later, divisions between the strong and weak contestants grow during another star-studded dinner service.