S13, E1: World-renowned chef Gordon Ramsay puts 18 aspiring chefs through a series of rigorous and devastating challenges. The 13th series kicks off as the hopefuls cook up their signature dishes for Gordon. One contestant's overly speedy delivery arouses Gordon's suspicions. Will they be able to win back his respect during the first dinner service of the series?