S1, E3: 2 MG CU BID: A mysterious illness takes hold of Piper, while Jo and Benny investigate a powerful tech mogul, Richard Kindred. As Piper's health deteriorates, Jo weighs accepting help from an unknown source. Meanwhile, Alex works to decipher a radio frequency code from Piper's plane crash, and Ed has a follow-up oncology appointment. (S1, Ep3)