S2, E7: Chidgey gets the fall out for Antony’s cwtch with another girl but finds comfort in the cwtch with Carley. Lateysha’s dreams come true when she sees a billboard of her dressed in a fur coat and no knickers. And Jenna gets soft on Leeroy after Jason fails to impress.