4 Years, 6 Months, 2 Days
S5, E1: It's four years into the future and the Tree Hill gang has finished college. Now, their lives have taken completely different directions. Lucas has written and published a book, Brooke has made it big in the fashion industry, Peyton is pursuing a career in the music business, and Nathan and Haley continue to raise a now older James.