40 Under 40
S2, E16: When Vanessa is featured in a local magazine article about entrepreneurs under 40 years old, a jealous Kevin tries to get attention for himself by securing his own award, while reminding her that she is over 40. Also, Chale fixes up Kyle on a date with his wild Aunt Kristin.